wtorek, 25 sierpnia 2015

WYJAŚNIENIA + co z blogiem?

Cześć!
Pewnie już o mnie zapomnieliście, bo dość długo mnie tutaj nie było i chciałam wam to jakoś wyjaśnić.
Ostatni post napisałam 4 czerwca... strasznie mi głupio. Nie chciałam nigdy tak bardzo zaniedbywać bloga, ale są wakacje, chciałam je jak najlepiej wykorzystać... mam nadzieję, że to rozumiecie.

Teraz najważniejsza część tego posta.
Otóż postanowiłam ZAWIESIĆ BLOGA NA CZAS NIEOKREŚLONY
Szczerze mówiąc, znudziło mnie już pisanie o Ashley. Bardzo was przepraszam. To pewnie wygląda dziwnie, że tak długo nie pisałam, a nagle teraz zawieszam bloga.

Jeszcze raz bardzo przepraszam. Dziękuję wam za te lata, które razem "spędziliśmy" :)
To była dla mnie naprawdę super zabawa, wiele się tutaj nauczyłam ;)

Nie wiem czy odchodzę z bloga już na zawsze, dlatego napisałam, że go zawieszam. Nie usunę go. 
Może kiedyś wrócę... kto wie:) 

Pamiętajcie, że was kocham i jesteście wspaniali! Mam nadzieję, że dobrze spędziliście wakacje tak samo jak ja. Życzę wam powodzenia w szkole i wszystkiego dobrego :)!
Nie zapomnijcie o mnie!! :D

Do 'napisania'! <3


PS: czasem będę wchodzić na aska, więc jeśli będziecie mieć do mnie jakieś pytania, śmiało pytajcie TUTAJ !:)

~kejtis

5 komentarzy:

  1. Chaplain prayers,

    FBI. IBM. Navy fire to Fire Departments Worldly CDF. Navy bird to infantry. Marine charge. City fire to coasties command to coast guard. Merchant marines charge banks. Merchant marines command of all schoolings to k-3, k-12, adult schools {upmost importance}, high schools, city colleges, universities, university. Merchant marines academy command teachers to all schoolings -make‘em honest. Merchant marines charge university command posts in each state. Knights of Columbus command banks of each state and federal accounts blessed in church lock downs. KOC charges bank accounts to states and national deficient. KOC charge all courtrooms synagogues blessed by me the king of heaven -Achillies. If you want orders KOC bless courts, all systems, law system as synagogues havens. We might bless them as heavens. Humors. Just entertainment for some of us it’s like “Star Trek”. City fire marine. State fire navy. Federal Fire County. Runs command. Set schoolings turfs. Messy cause cuz the bads don’t get it that way. White connection scramble all messages from bads. British command we got’s Joes. Just playing Joes. Just funning around homey. This has ready happened in time bad blood. KOC government a Pope a state one federal Pope one Italy Pope. –all humor. Yo Rangers lead the way.

    Call sign ‘Code Blue’.
    Az ‘George Howe’ 0’Neill Anonymous
    Genius Physiologist Chaplain
    Psychologist Film Military Scientist
    Anthropologist Movies Sarcasm

    OdpowiedzUsuń
  2. Otworzyłam dział z zamówieniami jeśli chcesz zamówić nagłówek na swojego bloga to zapraszam do mnie :) Zamówienia są całkowicie za darmo,dostarczam je w ciągu tygodnia od daty zamówienia :)
    {hale-lucille.blogspot.com}

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeniosłam się z hale-lucille na clarkeemilia.Proszę o zmiane adresu i zapraszam na mojego nowego bloga :) {http://clarkeemilia.blogspot.com}

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na mój nowy blog. Jeśli chcesz to możemy dodać swoje blogi do affiliates. Pozdrawiam http://cayra-blog.blogspot.com.
    Prowadzi ktoś z Waz bloga muzycznego, albo tak zwanego Fan Site czyli o jakieś gwieździe albo zespole ? Jeśli tak to proszę podajcie mi do niego adres.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na mój nowy blog. Jeśli chcesz to możemy dodać swoje blogi do affiliates. Pozdrawiam http://cayra-blog.blogspot.com.
    Prowadzi ktoś z Waz bloga muzycznego, albo tak zwanego Fan Site czyli o jakieś gwieździe albo zespole ? Jeśli tak to proszę podajcie mi do niego adres.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam ponownie :)