niedziela, 15 lutego 2015

WITAM WAS KOCHANI!

Nawet nie wiecie jak jest mi wstyd z powodu tego, że tak dawno mnie tutaj nie było...
Nie mam nic na swoje wytłumaczenie oprócz tego, że przez te ostatnie tygodnie w ogóle nie miałam czasu, ale też ochoty na pisanie oraz mój laptop i internet ostatnio odmawiają mi posłuszeństwa. 
Od jutra mam wolne dwa tygodnie, więc postaram się wam to jakoś wynagrodzić.
Mam nadzieję, że z powodu tak długiej nieobecności nadal będziecie odwiedzać bloga i go czytać. 
Mam też w planach zmienić całkowicie wygląd bloga, bo ten mi się już znudził. Jeśli macie jakieś pomysły to piszcie tu lub na asku. 

Teraz dodam kilka zdjęć Ashley z ostatnich dni :)




 *na razie nie mam pomysłów na wygląd, chciałabym nie tylko zmienić wygląd, czyli kolory i w ogóle, ale też szablon jakiś nowoczesny, ale na razie nie mogę nigdzie nic ciekawego znaleźć, więc nie wiem kiedy nowy wygląd się pojawi
*zapraszam was na aska, gdzie możecie o wszystko zapytać: klik

Kocham Was bardzo, do następnego!
Buziaki. <3

2 komentarze:

  1. Świetne notki
    PS: Ewa o filmie ''50 twarzy Greya''-więcej w NN
    www.ewa-singer.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Teledysk do utworu Ewy '' Z nálezů a krás'' już za 14 dni + nowa piosenka Ewy-więcej w NN
    www.ewa-singer.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam ponownie :)