niedziela, 14 grudnia 2014

Pytania do mnie i odpowiedzi #2

Powinnam teraz się uczyć, ale jak sobie pomyślę, że za parę dni nastąpi dłuuugie "wakacje" od szkoły to od razu smieje sie do siebie samej:)
Dzisiaj postanowilam dodac luźny post FAQ. Pytania zadaliście mi na asku i od ok.4 godzin doszło ich około 50 i nadal pytacie! Dziekuje wam bardzo :) 
Zapraszam do posta <3

1. Jak długo masz bloga?
Mam go od 14 kwietnia 2013, takze bardzo długo :)

2. Skąd się wzieło pseudo Kejtis?
Sama nie wiem, jakoś samo przyszło :)

3. Ile masz lat?
15

4. Wzorujesz się na kimś?
Jestem sobą :) ale biore przyklad z różnych blogerek :)

5. Od dawna się nad tym zastanawiam... czy na początku swojej "kariery blogowej" ty też nie mogłaś się w tym wszystkim odnaleźć? Mówię o pisaniu, bloggerze, hejtach...
Na początku nie wiedziałam w ogóle o co chodzi na bloggerze, ale zaglądałam na inne blogi lub po prostu czytałam poradniki :) Hejtami staram sie nie przejmować no ale zawsze czuje sie jakos smutno jak jakiegos dostane:)

6. Od jak dawna interesujesz się Justinem?
Już w tamtym roku czytałam o nim, ale interesować nim zaczełam sie na poczatku 2014roku, a po wyjsciu teledysku do Confident czułam, że jakos  jestem z nim już związana:) ale nie moge podac dokladnej daty kiedy zaczęłam byc belieber. To przyszło samo.



7. Dawniej pisałaś że jesteś Benzoholic. Coś się zmieniło?
Nie jestem benzoholic. Blog o Ashley to tylko taki bonusik, ale bardzo ją lubie :)

8. Jakie seriale oglądasz?
Faking It, TVD, TO, PLL 



9. Dlaczego nie pochwaliłaś się, że masz chłopaka? 
Nie mam zamiaru odpowiadać na pytania o moim zyciu prywatnym na blogu o Ashley. Takie pytania tylko na aska.

10. Ashley jest jeszcze z Ryanem?
Z tego co wiem to tak.

11. Jakie są twoje zalety?
Chyba jestem czasem zabawna haha :D

12. Chodzisz na imprezy?
Rzadko.

13. Co byś chciała dostać od chłopaka?
Nic, ważne że jest :)

14. Kiedy Ash ma urodziny?
18 grudnia, już niedługo! <3

15. Zarabiasz na blogu?
Jeśli chodzi ci o to czy dostaje pieniądze za to, że coś wyskrobie to nie, nie zarabiam w żaden sposób na tym blogu. :)

16. Jelena jeszcze istnieje?
Chyba tylko jako przyjaciele ;)

NA INNE PYTANIA ODPOWIEM NA ASKU :) 
Pozdrawiam <3

2 komentarze:

  1. NN na Ewa-Singer.blog.onet.pl
    Serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia z występów Ewy-więcej w NN
    www.ewa-singer.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam ponownie :)